crunk-lyts.com backgrounds!











Monday, June 21, 2010

HOHO

hey , hey , hey
:)

Urmmm...Tak tahu nk ckp ape hari nie..Sbb x de byk news...Boringg gilak..Tdi kt skola just dgr kebebelan yg boleh menanah kan telinga...Itu sajee...Esok exam PJ..Gilak ke hape ? Tak ke mampos aku kt situ ?! Haaa...Cakap last minute laa dherr...Boleh mati terkejot aku dkt situ...Haaaa ! Malas nyer nk pergi sekolah esok ! Takde mood tahu ?

Eyh , eyh , eyh
Hot story laa weyh !

Nak tahu ape ? Tdi kan ade orangg sombong nk BATAK ! Hurgh ! Tension laaa dol...Aku benci ade orang sebegini rupa tahu ?! Tiba2 jek sombong siakk ...Tak bolee pergiii...Ribut takde , banjir takde , angin taufan takde ...Tiba2 jek nk sombongg...WHAT THE HECK ?! Haaa..Kan daa melepass kt sini...Tapi kan tdi...Khalisyah giler upset dherr ...Orangg tuh daa sombong dan mlss nk lyn dier...Jalan sebelah2 ponn , dier wt tak nampak jek...Buat2 bute laa konon nyer...Tdi ponn , aku terserempak ngan bestie dier lgi stu ...Ponn sombongg jugak...Perghhh ! Sombong dier tak boleee angkat siakkk...Hidung tinggi btol ! Dier pikir lobang hidung dier uh setinggi2 gunung ke ape ?! Eyh , blaaa la luu...Welkkk :P

And lgi stu cer kt skola agama neyy ...Seorang minah yg bernama Nurul Syafiqah binti ??? yg bilik 25 tuh... Gedik nak mampos ! Naek muntah dherr tgkk muke kau yg x cantek tuh ... Urgh ! Gilakk BATAK kau nak menggedik kt situ..Daa laa kt dataran kejat lak tuh...Perghh ! Bikin gua panass ! Pastu , nak pergi gatal2 tgn nk sentoh hak milik orangg ...Asal kau pgg aku punyer beg ? Aku tahu laa beg aku lawaa..Tak macam kau ! Beg kau uh , koyak rabak cam hape ...And anything else..Grrr...Watch Out ! Grrrrr >;)

Okey , okey , okey ...
Esok daa periksa PJ...And aku kat sini tgh update blogg...Heshh , apalah kau ney HAZIQAH ? Takde keje laen ke nak buat...Thu nk meronggeng jek kt internet kau ney...Haishh...Buku PJ tuh , kau belomm sentoh lgi ...So , pergi laaaa sentoh cpt ! *Sentoh jek , tak payah bace ...Weee ~
Bye !

No comments:

Post a Comment