crunk-lyts.com backgrounds!











Tuesday, June 15, 2010

HOHO

Penat kn ? Asyik dibenci , dicaci , dimaki dan lain2...Penat sungguh...Hidup penuh dgn drama...Ade yg baek , burok , kejam , alim dan lain2...Tak thu la knpe...Kalau hidup tiada drama tak sah kn?Ohhh , why i'm saying this ? IDK ... Aku ckp cam ni sbb aku daa penat jge hati org...Hati sendiri ? Sering dipijak2 mcm sampah...Aku pelik sungguh...Aku sering memikirkn hal ni...Sbb ape? Sbb aku pernah mengalami nya sendiri...Begitu juga dgn org laen ...Kalau kite rapat ngan ney , yg tu marah ...Ckp pilih kasih la WTV la...Tak bole ke bergabung tros..Kn senang...SIMPLE ! ney nk memperbesarkn lgi hal itu...APE KEJADAH ?! Ohhhh , sick of it ...Dan hari ni , aku rasa mcm nk nangis ade , marah pon ade ... Agak2 aku gila ke ? Hurmm...Ntah la...Hanya ALLAH je thu perasaan aku ney ...Sungguh bosan hari ini ...Tiada teman untuk dikongsi segale mslh...Kalau mengadu kt org lain pon...Tak best laa...Nnti tak pasal2 dpt kebebelan yg percuma ...Arghhhh ! That's it ... I'm outa here ...
:'(

No comments:

Post a Comment